Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Serwis ruchomych podłóg do naczep

Jesteśmy serwisem zajmującym się kompleksową naprawą hydraulicznych podłóg do naczep holenderskiej firmy CARGO FLOOR B.V. z siedzibą w Coevorden, ale także takich marek jak WALKING Floor, Legras, Stas.

Nasze usługi w tym zakresie to: pełna obsługa klienta, serwis na miejscu i serwis z dojazdem oraz profesjonalna obsługa złożona z wykwalifikowanych pracowników.
 

Zajmujemy się:

  • Naprawą podłóg ruchomych,
  • Wymianą układów sterowania podłogą,
  • Naprawą systemów ruchomych podłóg TYP CF 300, CF 500, CF 100,
  • Naprawą i wymianą instalacji hydraulicznej,
  • Wymianą ślizgów,
  • Wymianą bądź obracaniem listew,
  • Wymianą szyn podłogowych,
  • Montażem osi podnoszonych napędu hydraulicznego,
  • Gruntowną naprawą po uszkodzeniu paneli podłogowych,
  • Przeczyszczeniem i smarowaniem punktów smarnych,
  • Spawaniem elementów podłóg z aluminium i stali.
     

Oferujemy także:

Części oryginalne oraz używane w bardzo dobrym stanie technicznym do systemów Cargo Floor TYP CF 300, CF 500, CF 100, takie jak:

Listwy aluminiowe podłogowe różnych rozmiarów, listwy Common Rail, zawory, zawory odcinające, rozdzielacze sterujące CF, adaptery do gniazd pomiarowych, prowadnice, uszczelki, komplety uszczelnień, filtry oleju hydraulicznego oraz obudowy filtra, tłoki rozdzielacza, pierścienie uszczelniające, pasy teflonowe, siłowniki układów CF i nr. 1, 2, 3 Heavy Duty układów CF, ramy prowadzace do listew podłogowych CF, zawory odcinające, awaryjne przełączniki manualne, łączniki A układu hydraulicznego, elektrozawory, cewki, profile U, przewody Deutsch z wtyczką do cewek, śruby do listew, zawory i sprężyny siłownika, plastikowe, stalowe i aluminiowe końcówki listew podłogowych, rollery ścian grodziowych, piloty przewodowe ze skrzynkami CF różnych typów, dławiki rozdzielaczy CF, puszki sterujące, płaskowniki montażowe i elektorzawory oraz ślizgi listwy podłogowej i grzebienie do listew w trzech kolorach: biały, niebieski i pomarańczowy.
 

Typy ruchomych podłóg i dane techniczne

Są dwa rodzaje takich podłóg w naczepach: używające czterofazowego cyklu, o czym będzie mowa poniżej, oraz używające jedynie szyn do podnoszenia ładunku, a pozostałych do jego przesuwania. Typowy napęd zainstalowany w takiej naczepie to układ hydrauliczny firmy CARGO FLOOR z aluminiowymi rowkowanymi listwami grubości 6 mm. Podłogi wzmacniane to przede wszystkim listwy aluminiowe, rowkowane lub gładkie 8 i 10 milimetrowe lub całkowicie stalowe listwy dla najbardziej trudnych ładunków, tzw. Heavy Duty o grubości 18 i 20 mm. Szerokość takich listew to zazwyczaj 97 i 112 mm.

Aluminium jest materiałem, który pozwala uzyskać możliwie najniższą masę własną naczepy, ale wystarczająco twardym by wytrzymać pod naporem towaru. Naczepy typu Walkingfloor o pojemnościach 90-100 m3 ważą około 7-8 ton. Warunek konieczny jest taki, że ciągnik musi posiadać hydraulikę. Firmy, które montują w swoich naczepach tego typu podłogi to m. in.: Bodex, CMT, FVG, Knappen, Kraken, Mega, Orthaus, Polkon, Reisch, Schmitz, Stas, Wielton.
 

Zalety naczep Walkingfloor

Naczepy z systemem ruchomej podłogi, tzw. Walkingfloor, doskonale spełniają się w transporcie wszystkich towarów ciężkich oraz materiałów sypkich, które wymagają dużej powierzchni ładunkowej. Pozwalają na transporty towarów takich jak: pasza, zboże, kukurydza, otręby, biomasa (trociny, zrębka), paliwo alternatywne, śmieci, węgiel, piasek, żwir oraz towary na paletach, w workach, bale, role i beczki. Jest to bardzo ciekawe rozwiązanie dla firm transportowych. Pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu przy załadunku i rozładunku całego transportu, ponieważ czynności te następują automatycznie.

Naczepy takie załadują i rozładują się same. Trwa to od 15 do 30 minut

Ponadto przy wyładunku takiej naczepy nie ma zagrożenia przewrócenia się pojazdu, bez względu na nachylenie terenu i silnie wiejący wiatr. Sam ciągnik z naczepą nie musi być ustawiony w linii prostej, po to by uzyskać odpowiednie oparcie i stabilność. Zastosowanie systemów Walkingfloor będzie idealnym rozwiązaniem przy przewożeniu lekkich i luźnych materiałów zajmujących dużą objętość, a co najważniejsze, dzięki nim możliwe jest przetransportowanie 100 m3 luźnego ładunku.

Nie ma też ograniczeń załadunkowych i rozładunkowych w magazynach o bradzo niskim suficie. Udogodnienia przy użytkowaniu tego typu sprzętu to także wysoka odporność na uderzenia, możliwość poruszania się po podłodze wózkiem widłowym, odporność na wysokie temperatury, łatwy montaż i niska waga: 300 kg przy 10 mm aluminium na podłodze.
 

Działanie systemu w trakcie rozładunku

Ruchoma podłoga, określana także jako podłoga hydrauliczna lub Walkingfloor, wykorzystuje zjawisko tarcia. Typowy Walkingfloor jest zastąpieniem standardowej podłogi aluminiowymi listwami dostosowanymi do długości naczepy. Ruch listew odbywa się przy użyciu trzech siłowników hydraulicznych w czterofazowym cyklu:

Faza 1 - Pierwsza z każdych trzech listew przesuwa się. Ładunek pozostaje nieruchomy.

Faza 2 - Druga z każdych trzech listew przesuwa się. Ładunek pozostaje nieruchomy.

Faza 3 - Pozostałe listwy przesuwają się. I tym razem ładunek się nie porusza.

Faza 4 - Wszystkie listwy poruszają się w przeciwnym kierunku. Ładunek przemieszcza się razem z nimi.

 

ruchoma podłoganaczepa ruchoma podłoga

Aluminiowe listwy Walkingflool.

Wygląd wnętrza naczepy z ruchomą podłogą. 

Teraz nie musisz angażować swojego cennego czasu na transport pojazdów do serwisu.
Zrobimy to za Ciebie.
Kliknij by dowiedzieć się więcej